fredag 16 juli 2010

Planerar för nästa resa...

Snart bär det iväg till Kusadasi i Turkiet, vilket jag tycker ska bli väldigt spännande. Jag har inte talat med någon som semestrat där, så det gör mig extra nyfiken.
Vi blir där en vecka och vi har tänkt oss se diverse antika utgrävningar, men också några dopp i havet förstås. Vi har många gånger blickat ut över denna västra del av Turkiet när vi befunnit oss på Samos, vår favoritö i Grekland. Några gånger har vi tänkt att ta båten från Samos dit men det har bara inte blivit av...man kan ju som bekant bli tagen av "latmasken" på semestern (och så ska det väl vara, förstås).
Nåväl, nu får vi frossa i utgrävningar en hel vecka om vi vill. Det ska bli skoj. Vi har bokat lägenhetshotell av enklare typ, med det viktigaste, som jag tycker, nämligen balkong, kylskåp och möjlighet att köpa till luftkonditionering om värmen gör det svårt att sova.

Bilden är lånad från fritidsresor.se

2 kommentarer:

  1. Hej!

    Jag hittade ingen mejladress på bloggen så jag undrar om du skulle kunna kontakta mig på chrislundqvist@gmail.com istället?

    Det gäller ett länktips.

    Tack!

    Mvh,
    Chris

    SvaraRadera
  2. Hejsan, hoppas allt är bra idag!

    Jag har varit inne på din blogg (restipset.blogspot.com) några gånger den senaste tiden och jag måste säga att jag tycker att den är riktigt, riktigt bra.

    Jag jobbar själv med en sajt som heter Luftgrop (www.luftgrop.se), där man kan söka efter billiga flygbiljetter och snart även hotell och charterresor.

    Siten är 9 år gammal men jag har precis gjort om mer eller mindre allt.
    Jag kommer att lägga upp en rubrik på Luftgrop som heter Våra Bloggvänner. Här kommer våra besökare enkelt kunna hitta riktigt bra resebloggar och jag skulle väldigt gärna vilja att du finns med. I utbyte skulle vi vilja ha en länk hos dig i sidfoten eller i menyn.

    Det hade varit jätteroligt om vi kunde påbörja ett samarbete, lägg gärna ett mail!


    Hälsningar,

    Rasmus Lindström
    Luftgrop.se

    rasmus.lindstrom@gmail.com

    SvaraRadera